Dengan Lafaz 'bismillahhi rahman nir rahim, Ya Allah, aku berdoa semoga diberkati oleh Mu, ya Allah. Semoga dengan berkat dari-Mu, ya Allah, Online Shop ini akan berjaya, dan aku boleh menjual barang yang terbaik untuk pelangganku dan dengan harapan juga mereka berpuas hati dengan barang yang dibeli. Amin'

Mintak tolong boleh?

Sesiapa yang baca blog ni atau mana-mana bahagian yang disukai. Kalau boleh tolong tekan/click kat bahagian (+1).
Boleh ye...thanks!

Friday 3 June 2011

Raket Squash Jenama Wilson jenis Titanium RM70 (sudah habis)


ok raket ni dah habis, ini cuma sebagai rujukan kepada org yang ingin membeli second hand pya raket ya. semoga dapat menolong dalam memahami harga yg ada kat pasaran.

Raket squash ni saya punya dan saya pernah guna sebanyak 2kali sahaja sebab saya give up bila jurulatih saya susah nak ajar saya yang menggunakan tangan kiri berbanding kawan-kawan saya yang menggunakan tangan kanan. Lagipun sekarang saya dah takde kawan yang boleh bermain dengan saya.
Harga asal raket ni RM120, Jenama Wilson, jenis TITANIUM, ringan saja,
HARGA/PRICE: RM70 (termasuk dengan kos penghantaran poslaju)
NAMA ITEM: SQUASH RACKET WILSON TITANIUM (SECONDHAND/TERPAKAI)
KOD ITEM: SKSQ 001
STATUS: DAH HABIS DAN TAKDE STOK,SEBAB MEMANG ADA SATU SAJA

KUANTITI:1 


KEGUNAAN: untuk bermain squash sendiri kerana tempat memegangnya sudah luntur tak sesuai untuk beri hadiah kepada orang lain

4 comments:

  1. Im interested , masih ada lagi?

    ReplyDelete
  2. adalah lagi x?skrg susah nk cari lah

    ReplyDelete
  3. memang takde dah dear, sorry sangat. sebab mmg saya punya. so sy beli 1je. sorry ya.

    ReplyDelete