Dengan Lafaz 'bismillahhi rahman nir rahim, Ya Allah, aku berdoa semoga diberkati oleh Mu, ya Allah. Semoga dengan berkat dari-Mu, ya Allah, Online Shop ini akan berjaya, dan aku boleh menjual barang yang terbaik untuk pelangganku dan dengan harapan juga mereka berpuas hati dengan barang yang dibeli. Amin'

Mintak tolong boleh?

Sesiapa yang baca blog ni atau mana-mana bahagian yang disukai. Kalau boleh tolong tekan/click kat bahagian (+1).
Boleh ye...thanks!

Wednesday 1 June 2011

Jual periuk Crocodile set 6 tanpa tangkai RM93 termasuk pos

Ada sapa-sapa nak beli tak....
Sesiapa yang ingin membeli periuk jenama Crocodile atau bahasa Malaysia 'Buaya' yang biasanya digunakan untuk memasak segala lauk pauk itu boleh dapatkan daripada saya. Periuk Crocodile original datang dari Thailand,
Okey sini saya bagi tips sikit tentang cara nak membeli periuk atau nak pilih periuk:
periuk yang original adalah keras dan tidak boleh diubah bentuknya menggunakan tangan. Ia juga mempunyai Crocodile Crest/cop buaya dia setiap pieces samaada tudung periuk atau periuk itu sendiri. 

Perbezaan original atau tiruan, cuba tekan birai periuk dengan jari, jika ia boleh dibengkokkan dengan mudah, ia adalah tiruan. Periuk tiruan adalah ringan dan nipis (mudah ubah bentuk), makanan mudah hangit, periuk mudah rosak.
Jadi saya galakkan sesiapa yang nak beli periuk, beli lah yang original, sebab tahan lama. Kalau dah pakai 50 tahun pun still elok. Orang cakap menang membeli kalah memakai...er betul ke tak ayat ni ye. tak pe yang penting biar beli barang tu, puas hati pakai benda tu...

Harga untuk periuk biasa jenama Crocodile Limited (Prima Quality) set 6: RM93 termasuk pos  guna Pos Malaysia
Periuk saiz: 14cm, 16cm, 18cm, 20cm, 22cm, 24cm (Saiz periuk adalah berdasarkan diameter periuk)
Berat produk: 2.25kg/2250gram
Kos penghantaran berdasarkan berat produk dan kedudukan negeri.

Nak beli, message je saya di 0139335654,ckp nak barang apa, berapa, akaun yang awak nak guna.
saya akan sms no akaun saya.
awak sms saya: masa dan tarikh bank in duit, jumlah duit, barang yg awak beli gan saya, nama dan alamat rumah.(no telefon tak payah cz, sy amik no telefon yg awak sms saya ya,kecuali awk nak guna no telefon lain).

Untuk kos penghantaran yang lebih murah boleh dihantar menggunakan Pos Malaysia:
lebih kurang RM10 (Semenanjung, Sarawak, Sabah)
Untuk maklumat lanjut tentang kos penghantaran klik kos penghantaran poslaju
Saya tak galakkan guna poslaju sebab kos dia mahal sangat. kalau guna poslaju, sama jugak awak beli kat kedai-kedai pasaraya. Kos hantar dah jejak RM30 sebab perkilogram RM10 tak termasuk gan cukai bagai.Untuk order: 
HARGA/PRICE: RM93 termasuk pos  guna Pos Malaysia
NAMA ITEM: PERIUK JENAMA CROCODILE SET6 TANPA TANGKAI (PERIUK 6+ TUDUNG PERIUK 6)






6 comments:

  1. Masih ada jual lagikah sekarang? Satu hari saya nak beli/tempah dari Yong.

    ReplyDelete
  2. Sila call dan sms saya utk tempahan pelbagai periuk dan kuali cap buaya pelbagai size, 0192293304

    ReplyDelete
  3. ade lg x. klu gune pos je brg xilang ke

    ReplyDelete
  4. salam..awak jual lagi ke periuk ni? saya nak belikan untuk mak saya

    ReplyDelete
  5. ada jual lg ke periuk ni?

    ReplyDelete
  6. Salam. Masih jual lagi ke periuk ni?

    ReplyDelete